Pierwszy wpis - przywitanie

Witam serdecznie, nazywam się Adam i wraz z moją żoną Jowitą będziemy umieszczali wpisy na blogu o produktach Oriflame i nie tylko. Kilka lat temu działaliśmy razem jako konsultanci, poznawaliśmy nowych ludzi i dobrze się przy tym bawiliśmy. Kosmetyki tej szwedzkiej firmy kupowaliśmy głównie dla siebie, rodziny czy znajomych. Później skupiliśmy się na pracy stałej, małżeństwie i mieszkaniu.

 Obecnie moja małżonka od kilku miesięcy ponownie dołączyła do grona konsultantów, a ja postanowiłem jakoś jej pomóc i natknęło mnie na prowadzenie bloga. Przyznam szczerze, że sam jestem bardzo ciekawy czy ktokolwiek będzie tutaj zaglądał i komentował nasz profil. Będziemy dzielili się z wami opisami produktów, które znamy i lubimy.

 Oczywiście również będziemy testowali jakieś nowości jeżeli będziemy mieli taką przyjemność. Na co dzień ja pracuję na etacie, a Jowita aktualnie zajmuje się wychowaniem naszego małego synka. Stronę traktujemy jako hobby, ale miło nam będzie jeśli ktoś z was będzie chciał za naszym pośrednictwem dołączyć do zespołu i rozwijać się w tej firmie. Możliwości jest naprawdę wiele, nam nie do końca wyszło tak jak chcieliśmy, ale pewnie gdybyśmy dali z siebie więcej byłoby lepiej. Jest to na pewno idealne miejsce jako dodatkowe źródło dochodu, zwłaszcza dla osób, które mają dużo znajomych :) ale o tym jeszcze na pewno będzie okazja wspomnieć później, tym czasem czas zabrać się do przygotowania pierwszego wpisu tematycznego.

PS. Jeżeli doczytaliście do końca, to znaczy, że tak nudno nie opisałem :)

Baw się z Oriflame

Pozdrowienia.

Komentarze

Popularne posty