Seria North For Men Oriflame

Dzisiaj typowo męski temat o kosmetykach, przecież mężczyźni też dbają o swój wygląd, niektórzy nawet bardziej niż nie jedna kobieta :) Skupmy się zatem na serii North For Men, w ofercie tej serii znajdziemy kilka niezbędnych produktów:

  •  Żel do mycia ciała i włosów - często jest tak, że produkty typu kilka w jednym nie działają tak jak produkty typowo przeznaczone do jednej rzeczy. Niestety tak jest w tym przypadku, do mycia włosów u mnie się kompletnie nie sprawdził, włosy szybko sprawiały wrażenie zaniedbanych. Dodam jeszcze, że szampon przeciwłupieżowy również zawiódł, nie rozwiązał problemu. Jako produkt do mycia ciała jest w porządku. Ma zadanie nawilżające i je spełnia, zapach męski jak cała seria. 
  • Antyperspirant testowałem w kulce i nie do końca spełniał swoje zadanie, a już na pewno nie tyle czasu jak zakłada producent. Wiadomo jednak, że nie biorę tutaj wszystkich osób jedną miarą, bo każdy organizm jest inny. Formy dezodorantu nie testowałem, gdyż stwierdziłem, że wypadnie w moim przypadku jeszcze słabiej. 

North For Men Oriflame


  • Pianka do golenia, której używałem była inna niż obecnie. Zakładam, że po prostu  zmieniła się cała seria, inny był zapach - zawierał ekstrakt z kaktusa. Jednak na mnie znowu nie zadziałał, a nawet gorzej, bo wywołał uczuleniowe objawy na skórze. Obecnie nie stosuję pianki także przydadzą się wasze opinie. Balsam po goleniu jest za to dobry, spełniał swoje zadanie chłodząc i łagodząc zaczerwienioną skórę. Poczucie nawilżenia czuć jeszcze przez dłuższy czas po goleniu.
  •  Przeciwzmarszczkowego kremu jeszcze nie miałem okazji przetestować, jeżeli ktoś używał to chętnie może się podzielić swoją uwagą. Mydełko spełnia swoje zadanie, odświeża oraz ładnie pachnie. 

Podsumowując: nie chcę oczywiście nikogo zrazić do tej serii, ale takie szorstkie opinie również są potrzebne. Trzeba liczyć się z tym, że na tak wiele produktów Oriflame nie wszystkie będą takie świetne. Na mnie akurat większość produktów North for Men nie działa tak jak powinna, ale trzeba testować, aby doświadczyć tego samemu. W każdym razie nie myślcie, że seria jest słaba, bo dla was może być świetna.

Komentarze

Popularne posty